Veelgestelde vragen
Waarom zijn er soms nog steeds bestellingen met verkeerde Nederlandse adressen?
Het is helaas nog steeds mogelijk voor klanten om 'bewust' een verkeerd adres in te vullen. De postcode checker app voorkomt dat klanten perongeluk fouten maken. Dit is mogelijk omdat de app de mogelijkheid bied voor klanten om adressen handmatig in te vullen. Dit is bewust zo ontwikkeld vanwege de volgende redenen:
- Voorkomen dat klanten blijven hangen in de checkout in geval van een storing in onze app of in de API van Postcode.nl
- Voorkomen dat klanten blijven hangen in de checkout in geval van het invoeren van een nieuw adres die nog niet bekend is bij Postcode.nl
Waarom zijn er soms nog steeds bestellingen met verkeerde buitenlandse adressen?
Het is helaas nog steeds mogelijk voor klanten om 'bewust' een verkeerd adres in te vullen. De postcode checker app bied voor adressen buiten Nederland namelijk geen 'postcode auto complete', maar een zoekbalk waarin klanten hun adres kunnen invoeren. Wanneer een klant deze zoekbalk gebruikt is het altijd een correct adres. Maar we geven klanten nog steeds de mogelijkheid om zelf handmatig hun adres in te vullen, zonder de zoekbalk te gebruiken. Waarom?
- Om te voorkomen dat klanten blijven hangen in de checkout in geval van een storing in onze app of in de API van Postcode.nl
- Om te voorkomen dat klanten blijven hangen in de checkout in geval van het invoeren van een nieuw adres die nog niet bekend is bij Postcode.nl