Plus-en minpunten
Het uitlichten van de plus- en minpunten van producten is tegenwoordig iets wat veel webshop bezoekers goed helpt bij het maken van een keuze. Open en transparant vertellen over je product wat de sterke en minder sterke punten zijn, wekt vertrouwen en blijkt erg gebruiksvriendelijk te werken.
Aan de slag
De plus- en minpunten kun je aanmaken als je gaat naar Dashboard > Producten > Specificaties en vervolgens een set aanmaakt of bewerkt. Je maakt een pluspunt aan door in de titel het pluspunt neer te zetten, zoals “Erg goedkoop” en de waarde “plus” in te vullen. Door de waarde “min” mee te geven, geef je een minpunt aan.
Handleiding
Soms heb je weleens producten waarbij een handleiding of een ander pdf document nodig is. In ons thema kun je via specificaties een link naar een handleiding of ander pdf document toevoegen. Via Dashboard > Producten > Specificaties kun je een set aanmaken of bewerken. In de titel geef je aan hoe het document moet heten zoals bijvoorbeeld “handleiding”. Zet vervolgens een link in het waardeveld en deze specificatie zal automatisch herkent worden als een handleiding.
Tip: PDF’s kun je ook bij Dashboard > Tools > Bestanden uploaden en vervolgens de link kopiëren en plakken in het waardeveld.